Menü
Hogyan emelkedj ki a tömegből Shopify weboldallal?
2023.04.18.

Napjainkban hatalmas a verseny, különösen az e-kereskedelemben. Nem az a kihívás, hogy egy tetszetős weboldal elkészüljön, hanem a vevők megszerzése, illetve megtartása. De hogyan építs olyan webshopot, amellyel kitűnhetsz a tömegből? 

Tippek, hogy jobb lehess, mint az átlag!

Az első és legfontosabb tanácsunk, hogy mindig van választásod; vagyis eldöntheted, hogy profi segítséget veszel igénybe, ha esetleg nem boldogulnál. Ajánljuk például a 7Blog Shopify webshop készítés szolgáltatását. Így szakértők segítségével szilárd alapokkal indulhatsz a versenyben, ami pedig hatalmas előnyt jelent számodra. 

Nézzük a tippeket, melyek segítségével kiléphetsz a tömegből! 

Tartsd szem előtt, hogy a leendő vásárlóid figyelemablaka egyre zsugorodik. Manapság olyan mértékű információ zúdul ránk, hogy önkéntelenül is meg kellett tanulni szelektálni. Gyakran már egy 150 szavas bejegyzés elolvasása is kihívás. 

Helyezd fókuszba a vizuális tartalmaidat! A termékeidet úgy kínáld a vevőjelölteknek, hogy szinte már azonnal lássák őket az otthonukban. A prémium termékfotók mellett készíts bemutató videókat is! A virtuális világban elsősorban az érzékszerveken keresztül lehet érvényesülni, vagyis a látványra kell helyezni a hangsúlyt. 

Mindezt okosan menedzselve szépen elkezd épülni a márkád. Ezeket a fotókat, videókat ráadásul a hirdetési kampányaid során is felhasználhatod. 

A hazai piacon még a mai napig kevés az igazán minőségi vizuális tartalom. 

Nyerd meg a tömeget, és tiéd lesz minden dicsőség!

Bizonyára jól ismered a Gladiátor című filmet, ez alapján pontosan tudod, hogy a merész cselekvések által könnyű kiemelkedni. A Shopify webshopod kapcsán is egy történet fog megfogalmazódni – egyedül rajtad áll, hogy ez egy sikersztori lesz vagy épp tragikus elbukás. 

A legfontosabb, hogy a közösségi média bevonásával történjen minden. Amennyiben eredményt szeretnél, minőségi tartalmat kell gyártanod, el kell érned, hogy a vásárlók aktivizálják az ismerőseiket is. Ne feledkezz meg az egyre drágább hirdetésekről sem! Nem csupán terméket hirdethetsz, ütős fegyver például egy blogposzt, egy videós bejegyzés, egy podcast és még sorolhatnánk! Mindezeket egyszerre több csatornán is promózhatod. 

Épp ilyen fontos az omni-channel commerce is, vagyis az összcsatornás kereskedelem fókuszba helyezése. Ez ugyanúgy vevőszerzés és megtartás terén is elengedhetetlen. Egyesítsd a közösségi média felületek erejét, hogy még több érdeklődőt érhess el!

Többcsatornás vagy összcsatornás kereskedelem? 

A kettő között óriási a különbség, a többcsatornás esetében jelen vagy ugyan a különböző felületeken, de nem olyan harmonikus egymásra épülő rendszerrel, mint az összcsatornás esetében. Ez utóbbinál stratégiai szempontok alapján éred el a közönséged, melyek egymásra épülnek és egymást kölcsönösen segítik. Akár egy szimbiózis. A csatornák összerejével igyekezz érvényesülni!

Ami pedig a legfőbb tanács, hogy ismerd fel, ha szükség van segítségre és bátran bízz meg profi szakértőket!

FehérVár Magazin
Fehérvár Magazin
Rádió online
Vörösmartyradio

A lejátszó Adobe Flash Player 10-et igényel.
Innen letöltheted.

Eseménynaptár